A legtöbb hűségrendszer-szolgáltató nem segíti a vállalkozókat hűségprogramjuk és törzsvásárlói rendszerük kitalálásában és megvalósításában, mert egy dobozos készterméket kínál. Ezeket a megoldásokat a felhasználónak kell megvalósítani és beüzemelni. Ha nincs a hűségmarketingben jártas kolléga, a kutatás és felkészülés sok időt fog igénybe venni. Az is nehézséget okoz, hogy ezen a területen még a tapasztaltabbak is nagyon könnyen hibázhatnak, ami nemcsak anyagi de arculati károkkal is járhat.
Az Ügyfélkártya rendszere nem csak szoftvert, de teljes támogatást is nyújt a koncepció kialakításától egészen a rendszer elindításáig, sőt azon túl is. Ismerje meg a teljes folyamatot, és döntsön a tökéletes biztonság és a több mint egy évtizedes tapasztalat mellett.
Tartalomjegyzék:
A cikk szerzője: az Ügyfélkártya csapata*. Ez a vásárlói hűség növelésére fejlesztett rendszer Magyarországon az egyik legtöbb partnerrel és tranzakcióval rendelkező hűségmarketing megoldás. A rendszer hagyományos, digitális és hibrid hűségprogramok kialakítására egyaránt alkalmas. Moduláris felépítésének köszönhetően rendkívül költséghatékony, ezért a kisvállalkozásoktól a nemzetközi nagyvállalatokig minden cég számára egyaránt versenyképes megoldásokat tud nyújtani. A rendszer legfontosabb elemeit az Ügyfélkártya honlap kezdőlapján foglaltuk össze.
Minden hűségprogram a vállalkozás eddigi tapasztalatainak és igényeinek felmérésével kezdődik.Profilozással meg kell állapítani a lehetséges megoldások körét. Már ebben a lépcsőben szétágaznak a kereskedelem, szolgáltatások és vendéglátás területén javasolt megoldások, amiket egyéb tényezők alapján tovább kell finomítani.
Ez a részletezés egy rutin jellegű auditálással kezdődik. Feltérképezzük a működés alábbi körülményeit:
Ezen túl tisztázni kell az eddigi tapasztalatokat és a jövővel kapcsolatos elvárásokat:
A hűségprogram jellegét úgy kell kialakítani, hogy az illeszkedjen a cég meglévő marketing stratégiájába, vagy ha ez nem áll rendelkezésre, a lehető legnagyobb mértékben támogassa az üzletmenetet és a profitnövekedést. A tervezés során meghatározásra kerülnek:
A végleges konfiguráció az audit eredményétől, a marketing-büdzsétől, a piaci lehetőségektől és az elvárt haszontól is függ.
Ha a program elméleti keretei és célja már kialakultak, jöhet a felületek megtervezése. Az alapszolgáltatások közé tartozik egy egyszerű alapmegjelenés megtervezése, de igény szerint egyedi grafikai tervezésre és kampány-arculathoz való igazításokra is van lehetőség.
A marketing-eszközökkel kapcsolatban tisztázzuk:
Bár az adatvédelmi kérdések jelentőségét már sok cég felismerte, és tevékenységüket próbálják ennek megfelelően kialakítani, ez nem mindig sikerül. Mivel az Ügyfélkártya több mint 500 ügyfélnek segített már a megfelelő hűségprogram kialakításában, a cégben felhalmozódott értékes tapasztalat sok hibától és komoly biztonsági rizikóktól nyújt védelmet. Saját adatvédelemre specializálódott ügyvédeinkkel folyamatosan egyeztetjük a felmerülő problémákat, ezért megoldásaink a lehető legbiztonságosabbak. Ezt az értékes tudást a tanácsadás során az ügyfeleknek személyre szabottan adjuk át.
A GDPR-audit menete:
A teljes tervezési fázis lezárultával kezdődhet a megvalósítás, ami az alábbi lépésekből áll:
Bár ezen a készenléti szinten a szoftver maga már indításra kész, mégis érdemes még pár intézkedést megtenni, hogy a bevezetés a törzsvásárlók és a munkatársak szempontjából is zökkenőmentesen induljon.
Szükséges lesz megtervezni, hogy:
Ezeken túl az Ügyfélkártya stábja az indítás részeként biztosítja a szükséges oktatóanyagokat és igény esetén a rendszer-kezeléshez szükséges oktató videót, illetve egy felhasználói kézikönyvet. Az anyagok elkészülte után a dolgozók online vagy offline oktatásban részesülnek.
Ha a szoftver minden funkciója túl van a tesztelésen, és a marketing gépezet is beindult, következhet a program elindítása. Az első napok problémamentes működése, és az esetlegesen fellépő váratlan hibák javítása kritikusan fontos, ezért:
A program elindulása utáni hetekben érdemes időt szakítani az indulás kiértékelésére. A kiértékelés során bemutatjuk, hogy milyen kritikus paraméterekre érdemes hosszú távon figyelni, és hol lehet ezeket az adatokat megtalálni. Emellett konzultációs lehetőséget adunk az eredmények elemzésére, és javaslatokat teszünk javításokra vagy változtatásokra. A program sikeres elindítása után bármikor szívesen adunk tanácsot esetlegesen új modulok vagy megoldások telepítésére. Emellett folyamatos tájékoztatást adunk az új megoldások és funkciók bevezetéséről, és felhasználási lehetőségeikről.
Az Ügyfélkártya törzsvásárlói rendszer 2013-as bevezetése óta több mint 500 ügyfélnek segítettünk hűségprogramjának létrehozásában az egyszemélyes kisvállalkozótól a nemzetközi multinacionális cégekig. Nálunk a hűségprogram bevezetése nem csak egy szoftverhez való hozzáférés biztosítása, hanem egy tanácsadói és szoftver-fejlesztési folyamat, amelynek során az ügyfél paramétereinek és céljainak megfelelő egyedi rendszert hozunk közösen létre. Minden lépésnél segítjük az ügyfelet, mert közös érdekünk, hogy a program hibátlanul és sikeresen működjön.
Nálunk a megrendelőnek nem kell dzsungel-harcot vívnia az akadályok sűrűjében, amíg egy hűségprogramot megvalósít. Ügyfeleink egyetlen feladata, hogy a konzultációk során felajánlott lehetőségekről döntsenek.
A többit mi megoldjuk.
*A honlapon található ismertető szövegek az Ügyfélkártya több évtizedes tapasztalataira épülnek, de a magas színvonal biztosítása érdekében bizonyos esetekben a szövegek írásához a mesterséges intelligencia segítségét is igénybe vettük.
Mielőtt kitölti ajánlatkérő űrlapunkat, kérjük olvassa el adatkezelési tájékoztatónk ide vonatkozó részét.